reklama

...zrkadlo...

Mám ju veľmi rada. Radšej ako iných ľudí. Aj keď sa často nevidíme, viem ako vyzerá jej duša. Môj prvý dojem bol: „Bože ďalšia ...“. Potom sme sa začali spoznávať. Najprv pomaly, opatrne, bolo to veľmi veľmi opatrné. Bála som sa, lebo som jej neverila. Možno jej neverím na 100 % ani teraz, ale viem, že poznám jej dušu. Veľmi sa podobá tej mojej. Sme úplne odlišné. Máme úplne iné životy, iný vkus, máme radi iné veci, ale sme podobne. Vnútorne. Plačeme. Veľmi často. A bez sĺz.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ona má odvahu spraviť to, čo chcem i jaa nedokážem. Je silnejšia a zároveň slabšia. Dnes som stretlablízkych ľudí z minulosti. Bolo to iné ako som čakala. Sklamalo ma to...už to nie je úprimné, srdečné, radostné. Je to o hmotných veciach,o tom, že jeden má to, čo iný nemá. O tom, že sa len predháňame,snažíme sa žiť „akože“ lepšie ako tí druhí a pritom si neuvedomujeme, ženám skutočné šťastie a život uteká pomedzi prsty.

Siahla si na život. Kvôli snom. Kvôli tomu, pre čo žila.Kvôli tomu, čo ju napĺňalo šťastím. Kvôli tomu, kvôli čomu to vôbec nemalozmysel. Je to odvaha? Slabosť? Pre mňa to znamená smútok a veľké množstvosĺz. Nešťastia a nenaplnenia. Hľadania krásy a útechy. Nádeje že snáďv tom ďalšom živote to bude lepšie. Viery v to, že snáď sa naša karmanaplní.

Kaja Michalovecka

Kaja Michalovecka

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som clovek, ktory ma intenzivne sny a obcas i potrebu podelit sa o ne. Zoznam autorových rubrík:  Inšpirované životomSnívanie s otvorenými očamiSny z rozprávkovej krajinyNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu