reklama

-6 a 1/2 (2.)

Na jeho otázky som sa snažila odpovedať úprimne. Povedala som mu, že s ním chcem byť kamarátka. Že mám lásku, že som šťastná, ale na druhej strane by som chcela urobiť aj to, čo som mu navrhla. A chcem to spraviť pre to... pre to, čo som mu nepovedala... preto, že ON bol moja prvá obrovská láska... takisto ako ja som bola jeho prvá veľká láska... a preto som to chcela skúsiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Opýtala som sa ho kedy naposledy plakal. Povedal, že na "Bažanta". Nechcel o tom viac hovoriť. Téma - jeho bývala - bola tabu. Chvíľku sme sa ešte bavili o mojej práci. O tom, že by som chcela byť samostatnejšia. Priznal sa, že ho to pomerne silne prekvapilo. Nečakal u mňa až takú veľkú zmenu... ak nejakú vôbec čakal. Nechápal, aký podnet som mala, aby som sa takto dokázala zmeniť. Pravdou je, že týmto podnetom bol pre mňa môj miláčik. A aj keď takto úprímne prejavil svoje prekvapenie nado mnou, jeho pohľad bol stále chladný. Bez citu, bez radosti. Ako pohľad sochy. Neviem, čo som od neho očakávala, ale viem určite, že som nečakala takýto chlad v očiach. Mohol... nie nemohol... nemám právo ho súdiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Trošku sme sa rozprávali o minulosti. Začal mi výčitať to, čo som mu spravila. Ako som mohla?! Tvrdila som mu, že ho ľúbim a takto som ho okašlala. Na toto som mu nemohla povedať nič, ale keď začal hovoriť, že som ho vôbec nemilovala, to ma nahnevalo. Na toto nemal právo. Milovala som ho. A on sám vie, ako láska človeka môže "prejsť". Obrazne povedané z jedného dňa na druhý. Láska ku mne a láska k .... Nech mi netvrdí, že medzi láskou ku mne a k nej bol veľký časový odstup. Možno to bolo jeho typické zamilovanie. Bezhlavo a okamžite, nie ako u mňa... postupne a pomaly, ale o to silnejšie...

Nepáčili sa mi jeho narážky, tak som mu to začala vyčítať. Začala som ho obviňovať z toho, čo mi spravil. Ako si zo mňa spravil srandu, že ma ešte miluje a pritom už chodil s druhou. Ako mi nadával do najväčších mrch... a hlavne ako povedal, že ľutuje, že svoju prvú veľkú lásku prežil so mnou. Začala som to po ňom strieľať ako presne cielene šípy. Ospravedlňoval sa mi za to. Vraj ho to mrzí, že to bola hlúposť... a tie nadávky... mal blbú náladu a v ten deň ani poriadne nevedel čo hovorí. Možno. OK. Prepáčim mu to.. nezabudnem. To ma zranilo. Najviac to, že ľutuje, že so mnou prežil svoju prvú veľkú lásku. Ani nie tak tá mrcha a to, že si zo mňa vystrelil. Ale vrátim sa ku skutkom a nie k myšlienkám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po tom, ako si uvedomil, že som sa zmenila, mal ku mne trošilinku iný postoj. Sem-tam aj jeho pohľad prezrádzal, že už nie je úplne prázdny. Možno aj túžil po tom, aby z nás boli kamaráti. Začal sa častejšie vracať k "predmetu" mojej "nečakanej" návštevy. Pýtal sa ma, či to s ním naozaj chcem vyskúšať. Povedala som, že neviem, ale že asi áno. Vysvetlila som mu to, s tým návrhom, ktorý som dostala od môjho miláčika... aby si nemyslel, že takéto veci sú u mňa zvykom. Prekvapilo ma, že si myslel, že som po ňom mala veľa chalanom, aj keď v skutočnosti bol po ňom iba jediný - môj miláčik. Jediný s ktorým som sa milovala. Skutočne vyzeral byť prekvapený. Evidentne zistil, že nie som taká ako si myslel. A netýkalo sa to len mužov, ale aj akoholu, ... A tak sme sa teda dostali aj k tomu, že to pravdepodobne chceme skúsiť. No a keďže ja som bola iniciátor celej "ackie", ja som bola ten, kto prišiel a ten, komu to prvému (a aj poslednému) napadlo, mala som začať ako prvá. Nechcel mi pomôcť, ani za svet. On vraj už v takýchto situáciach bol a zvládol to, tak prečo by som to nezvládla i ja. Môj argument, že som žena nezabral. Pre neho to bola len výhovorka. Ak nezačnem, nič sa nestane. Už som mu dokázala, že nie som "mäkká", aby som niečo takéto navrhla, dokonca som aj za ním prišla. Už bolo len treba dokázať, že nie som "mäkká" na to, aby som ho pobozkala. Ale na toto som ja "mäkka" bola.

Kaja Michalovecka

Kaja Michalovecka

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som clovek, ktory ma intenzivne sny a obcas i potrebu podelit sa o ne. Zoznam autorových rubrík:  Inšpirované životomSnívanie s otvorenými očamiSny z rozprávkovej krajinyNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu